.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدام قابل تقدیر نظام مهندسی مازندران در روز مهندس
شمال نیوز: اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران تصمیم گرفته اند تا پنج میلیارد ریال از هزینه برگزاری این مراسم را برای جبران بخشی از خسارات ناشی از برف و کولاک اخیر در غرب استان اختصاص دهند.

شمال نیوز: رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران اعلام کرده است که هزینه برگزاری مراسم روز مهندس را امسال صرف توسعه فضای سبز و جبران بخشی از خسارات ناشی از برف و کولاک غرب استان خواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز ،ˈ تورج نائیچ پور ˈ روز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه توانمندسازی مهندسی ساری در گفت گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پنجم اسفند در تقویم رسمی کشور روز مهندس نام گذاری شده است ،گفت : هر ساله با هدف ترویج فرهنگ رعایت مقررات ملی ساختمان و تجلیل از مهندسان این رشته مراسمی در شهرستان های مازندران برگزار می شود که امسال تصمیم گرفته شد که این مراسم برگزار نشود.

وی افزود : اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران تصمیم گرفته اند تا پنج میلیارد ریال از هزینه برگزاری این مراسم را برای جبران بخشی از خسارات ناشی از برف و کولاک اخیر در غرب استان اختصاص دهند.

رییس سازمان نظام مهندسی مازندران گفت : این مبلغ با هماهنگی معاون امور عمرانی استاندار برای ترمیم زیرساخت ها ، بازسازی ساختمان های و جاده سازی هزینه خواهد شد.

برف و کولاک کم سابقه اواسط بهمن امسال در مازندران بر اساس اعلام مسوولان صدها میلیارد ریال به بخش های مختلف در مناطق غربی استان خسارت وارد کرد.

نائیج پور گفت : همچنین هیات مدیره این سازمان تصمیم گرفته است تا با همکاری منابع طبیعی بخش دیگری از هزینه مراسم روز مهندس را به درختکاری در مناطق کم بازده جنگل های استان اختصاص دهد.

وی توسعه فضای سبز در مازندران را مهم ارزیابی کرد و افزود : اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران توسعه و حفظ فضای سبز در استان را بخشی از رسالت فرهنگی خود می دانند و بر این اعتقادند که باید برای این منظور فرهنگ حفاظت از محیط زیست که توسعه فضای سبز یکی از راه های آن است ، نهادینه شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت : همسو با این رویکرد ، با اداره کل منابع طبیعی استان هماهنگی شده تا سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در روز درختکاری بخشی از هزینه نهال کاری جنگل های مخروبه استان را تقبل کند.

نائیج پور افزود : این سازمان همچنین با همکاری شهرداری ها و بخشداری های شهرستان های ساری و قائمشهر ، درختکاری و نگهداری از آنها را در حاشیه جاده اصلی ساری - قائمشهر انجام می دهد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران اهدا خون توسط مهندسان عضو را از دیگر برنامه های این سازمان در روز مهندس اعلام کرد.

نائیج پور از برگزاری همایش هم اندیشی نظام مهندسی ساختمان مازندران با شهرداران و شوراهای اسلامی استان نیز خبر داد و گفت : این همایش هشتم اسفند در ساری برگزار می شود.

نمایشگاه توانمندی های مهندسان ساختمان با هدف ترویج فرهنگ استفاده از خدمات مهندسان ذیصلاح در ساخت و ساز و لزوم نهادینه شدن بهره گیری از خدمات سازمان نظام مهندسی امروز شنبه در خیابان فرهنگ ساری گشایش یافت.

سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران دارای 24هزار عضو است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حامى مدير تدبير و اميد 6 اسفند 1392
هر بلايي که سر جهاد اومد از مديريت ضعيف قبلى بود و انتساب ها و استخدام هاى ناشايست و نا بجا. اميدواريم اين مديريت با حرکت منسجم و با برنامه ريزى بتواند با نگه داشتن نيروهاى کارامد و اخراج نيروهاى اضافى جهاد را سرو سامان دهد.
ما همه جانبه از برنامه هاى رياست جديد حمايت مى کنيم.
سعید 8 اسفند 1392
قابل تقدیر است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.